Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Με τη χρήση του αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Ηλεκτρονικά τεχνικά ψυχαγωγικά παίγνια (ΗΤΨΠ)


Τα ηλεκτρονικά τεχνικά ψυχαγωγικά παίγνια αποτελούν κατηγορία των τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων και εμπίπτουν στις αρμοδιότητες εποπτείας και ελέγχου της Ε.Ε.Ε.Π.

Τα τεχνικά – ψυχαγωγικά παίγνια ανάλογα με τα μέσα διενέργειά τους διακρίνονται σε:

Μηχανικά παίγνια
Όταν για τη διεξαγωγή τους απαιτούνται μόνο μηχανικά μέσα καθώς και η συμβολή της μυϊκής δύναμης του παίκτη.

Τα µηχανικά παίγνια που υφίστανται σήµερα και λειτουργούν σε διάφορους χώρους όπως, Λούνα Πάρκ και µεγάλα πολυκαταστήµατα, είναι συνήθως το ποδοσφαιράκι, η µπασκέτα, το monopole standard, κ.λπ.

Τα παίγνια αυτά δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες εποπτείας και ελέγχου της Ε.Ε.Ε.Π.

Ηλεκτρομηχανικά παίγνια
Όταν για τη διεξαγωγή τους απαιτούνται ηλεκτρικοί ή ηλεκτρονικοί υποστηρικτικοί μηχανισμοί.

Στην κατηγορία αυτή υπάρχουν περισσότερα παίγνια από ότι στην κατηγορία των µηχανικών παιγνίων. Ειδικότερα περιλαμβάνονται: η μηχανή µε τα κουκλάκια και άλλα είδη δώρων, διάφορες δωροµηχανές όπως, η μπουνιά, το street basketball, το ηλεκτροµηχανικό παίγνιο automat boxer machine, το ηλεκτροµηχανικό παίγνιο ford racing dlx και virtual striker, το ηλεκτροµηχανικό παίγνιο αυτόµατος πωλητής ωροσκοπίου κ.λπ. Τα παραπάνω παίγνια είναι εγκατεστημένα σε χώρους όπως για παράδειγμα περίπτερα, supermarket, λούνα πάρκ, καταστήματα διεξαγωγής ηλεκτρονικών παιχνιδιών κ.λπ.

Τα παίγνια αυτά δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες εποπτείας και ελέγχου της Ε.Ε.Ε.Π.

Ενδεικτικός κατάλογος Μηχανικών και Ηλεκτρομηχανικών Ψυχαγωγικών Παιγνίων που δεν πιστοποιούνται από την Ε.Ε.Ε.Π.

Ηλεκτρονικά παίγνια

Όταν για τη διεξαγωγή τους, εκτός των υποστηρικτικών ηλεκτρονικών και άλλων μηχανισμών, απαιτούνται ηλεκτρονικές υποστηρικτικές διατάξεις (hardware), καθώς και η ύπαρξη και η εκτέλεση λογισμικού προγράμματος (software) παιγνίων, το οποίο ενσωματώνεται ή εγκαθίσταται σε αυτά και περιέχει το σύνολο των πληροφοριών, οδηγιών και λοιπών στοιχείων που αφορούν στη χρήση και στη διεξαγωγή του παιγνίου.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα ηλεκτρονικών τεχνικών ψυχαγωγικών παιγνίων, αποτελούν τα παιχνίδια τύπου arcade, όπως π.χ. τα γνωστά σε όλους μας Tetris και Pac man, τα παιχνίδια προσομοίωσης (simulation), όπως π.χ. αγώνων ταχύτητας, ποδοσφαίρου, πάλης, εξομοιωτές πτήσεων κ.λπ.

Γεγονότα των τελευταίων ετών, ως προς τα ηλεκτρονικά τεχνικά-ψυχαγωγικά παίγνια.

gegonota-paignia

AML
Black List
Εισαγωγή στο Πληροφοριακό Σύστημα

ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

Εγγραφείτε για να παραλάβετε τα τελευταία νέα & ενημερώσεις

Δημιουργία Λογαριασμού
Questions and Answers
Νομική Βιβλιοθήκη
Video