Table of Contents Table of Contents
Previous Page  148-149 / 192 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 148-149 / 192 Next Page
Page Background

146

147

E.E.Ε.Π.

ΠΕΠΡAΓΜΕΝΑ

2015

11

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ

• Ανάπτυξη εφαρµογής υποστήριξης του ελέγχου συµµόρφωσης παρόχων υπηρεσιών διαδικτύου

(ISPs) ως προς τον αποκλεισµό πρόσβασης σε ιστοτόπους καταχωρηµένους στη black list

• Ανάπτυξη υποδοµής (data warehouse) για την υποδοχή και επεξεργασία αναφορών για τα παίγνια

της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.

• Ανάπτυξη συστήµατος συγκέντρωσης και επεξεργασίας στατιστικών στοιχείων

Επιπλέον είναι σε εξέλιξη και αναµένεται να ολοκληρωθούν εντός του 2016 τα παρακάτω έργα:

• Μηχανισµός υποδοµών για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας των πληροφοριακών συστη-

µάτων της Ε.Ε.Ε.Π. (Disaster Recovery)

• Αναβάθµιση του εξοπλισµού και του λογισµικού των υποδοµών του Κέντρου Δεδοµένων (DataCenter)

της Ε.Ε.Ε.Π.

• Ασύρµατη Μικροκυµατική Σύνδεση του δικτύου της Ε.Ε.Ε.Π.

• Προµήθεια και εφαρµογή ψηφιακών υπογραφών στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της Ε.Ε.Ε.Π.

• Δοκιµές διείσδυσης (penetration tests) στα πληροφορικά συστήµατα της Ε.Ε.Ε.Π.

• Βελτιώσεις κτιριακών υποδοµών

Τέλος, η ∆ιεύθυνση Τεχνολογικών Υποδοµών, στο πλαίσιο των αρµοδιοτήτων της, πραγµατοποίησε όλες τις

αναγκαίες παρεµβάσεις και συντηρήσεις επί των κτιριακών, ηλεκτροµηχανολογικών, τηλεπικοινωνιακών εγκα-

ταστάσεων και πληροφοριακών συστηµάτων, για την εύρυθµη λειτουργία όλων των υποδοµών της Αρχής.

11.5 ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟ-

ΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

Το έτος 2015 ισχύουν προσεγγιστικά τα ακόλουθα: εκδόθηκαν και εξοφλήθηκαν 1350 Χρηµατικά Εντάλµατα

Πληρωµής (ΧΕΠ) για προµηθευτές και κρατήσεις ασφαλιστικών ταµείων. Από αυτά, 300 ΧΕΠ απεστάλησαν µε

το απαραίτητο υλικό τεκµηρίωσης στην Υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου και µετά τον έλεγχο

εγκρίθηκαν οι σχετικές δαπάνες και η πληρωµή τους.

Για 10 περιπτώσεις από το σύνολο των ΧΕΠ που υποβλήθηκαν στην Υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού

Συνεδρίου

• Εκδόθηκαν 8 Πράξεις Επιστροφής εκ των οποίων οι 6 αντικρούστηκαν επιτυχώς και οι 2 έγιναν

δεκτές.

• Εκδόθηκαν 2 φύλλα ελέγχου, τα οποία απαντήθηκαν και έγιναν δεκτές οι θέσεις της Ε.Ε.Ε.Π.

Εκκαθαρίστηκαν 600 εξοδολόγια µετακινήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, τα οποία ελέγχθηκαν και

εγκρίθηκαν από την Υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Αναρτήθηκαν, σύµφωνα µε τις ισχύουσες διατάξεις, στα σχετικά πληροφοριακά συστήµατα που αφορούν,

κυρίως, στη τήρηση των κανόνων διαφάνειας

• 70 αρχεία µισθοδοσίας-αποζηµιώσεων στο σύστηµα της Ενιαίας Αρχής Πληρωµών.

• 24 αρχεία απόδοσης φόρων (1%, 4% και 8%), το ετήσιο αρχείο καταβολής αποδοχών καθώς και το

αρχείο συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών προµηθευτών στο ΟΠΣ της Γενικής Γραµµατείας

Πληροφοριακών Συστηµάτων taxisnet.

ΕΙ∆ΟΣ

Προϋπολογισµός

(χωρίς ΦΠΑ)

Ποσό Κατακύρωσης

(χωρίς ΦΠΑ)

∆ιαγωνισµοί

1. Ανάθεση υπηρεσιών Φύλαξης του κτιρίου και των

γραφείων της Ε.Ε.Ε.Π.

23.000,00 €

21.748,56 €

2. Ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας του κτιρίου και των

γραφείων της Ε.Ε.Ε.Π.

30.000,00 €

28.246,04 €

3. Παροχή υπηρεσιών υποστήριξης της Ε.Ε.Ε.Π. για την

ανάπτυξη και εφαρµογή συστηµάτων διαχείρισης ποιότητας

και διαχείρισης της ασφάλειας πληροφοριών

20.000,00 €

Ματαίωση

αποτελεσµάτων

∆ιαγωνισµού

& προκήρυξη

επαναληπτικού εντός

του 2016

Πρόσκληση υποβολής προσφορών

1. Ανάθεση υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής

διαχείρισης του ηλεκτροµηχανολογικού εξοπλισµού και των

εγκαταστάσεων του κτιρίου όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες

της Ε.Ε.Ε.Π.

14.000,00 €

11.700,00 €

• 40 καταχωρήσεις στο Ενιαίο Σύστηµα Πληρωµών, οι οποίες αφορούσαν σε αποδοχή χρεώσεων και

εξοφλήσεις τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και τελών.

• 300 εγκεκριµένα ΧΕΠ στο πρόγραµµα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Εκδόθηκαν 200 Πράξεις Έγκρισης ∆απανών και Ανάληψης Υποχρεώσεων (ΠΕ∆), οι οποίες αναρτήθηκαν

στο πρόγραµµα ∆ΙΑΥΓΕΙΑ.

Καταχωρήθηκαν και εκτελέστηκαν 500 εντολές πληρωµής εµβασµάτων εσωτερικού και εξωτερικού,

µέσω ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών.

Για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της Ε.Ε.Ε.Π. καταρτίστηκαν και υπογράφηκαν, µετά από τον ανα-

γκαίο προ-συµβατικό έλεγχο, 44 δηµόσιες συµβάσεις για την προµήθεια αγαθών και υπηρεσιών της

Αρχής, παρουσιάζοντας αύξηση 120% σε σχέση µε τις αντίστοιχες του προηγουµένου έτους.

Οι αναθέσεις έγιναν µετά από ενδελεχή έρευνα αγοράς και λήψη σχετικών προσφορών, µε κριτήριο

επιλογής του αναδόχου τη χαµηλότερη τιµή.

Συγκεκριµένα, προετοιµάστηκαν και εκπονήθηκαν 3 διαγωνισµοί και µία πρόσκληση υποβολής προσφο-

ρών, συνολικού προϋπολογισµού (χωρίς ΦΠΑ) 87.000 ευρώ, σύµφωνα µε τις διατάξεις της σχετικής

νοµοθεσίας. Στη συνέχεια κατακυρώθηκαν οι δύο εκ των τριών διαγωνισµών καθώς και η πρόσκληση

υποβολής προσφορών και υπογράφηκαν οι σχετικές συµβάσεις.

Αναλυτικά, παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα: